Naturalna nauka języka, zajęcia w całości prowadzone po angielsku poprzez pozytywne wzmocnienia, materiały dźwiękowe oraz video do słuchania i oglądania. Jak również proponowanie innych aktywności edukacyjnych.
Na zajęciach z języka angielskiego uczymy się poprzez gry, zabawy oraz piosenki. Dużo śpiewamy i słuchamy bajek, tworzymy projekty, a wszystko przy dużej ilości radości i śmiechu.
Dbamy o dobre samopoczucie dzieci, dla których nauka staje się czystą przyjemnością. Zajęcia prowadzone są przy użyciu autorskich materiałów i nowoczesnych metod nauczania.
Prowadzone przez doświadczoną lektorkę Karinę Rynkiewicz (szkoła języka angielskiego Playschool)
Rytmika
♪♫♪ Muzyka zabiera nas tam, gdzie słowa nie docierają…♪♫♪
♪ Potencjał zdolności twórczych stanowi integralny składnik inteligencji człowieka. Gdy stworzymy mu odpowiednie warunki do rozwoju, a takie daje kontakt i uczestnictwo w muzyce, dziecko będzie potrafiło wykorzystać je potem w innych dziedzinach życia, niekoniecznie związanych ze sztuką.
♪ Podczas zajęć umuzykalniających z elementami rytmiki wprowadzane będą ćwiczenia, których celem jest rozwijanie twórczej inwencji dziecka. Należą do nich improwizacje ruchowe śpiewane i grane.
♪ Rytmika jest w pedagogice muzycznej najpełniejszą metodą wychowania przez sztukę. Metoda ta, będąca syntezą kształcenia umiejętności muzycznych i podstawowej wiedzy o muzyce /poprzez trzy sposoby przeżycia muzyki: ruch, śpiew i tworzenie/, realizująca cele wychowania ogólnego, oparta na zrozumieniu tkwiącej w dziecku potrzeby ruchu i aktywności – wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.
Zajęcia umuzykalniające z elementami rytmiki mają za zadanie:
♪ stymulować pełny i bardziej harmonijny rozwój mózgu;
♪ wykonywać trening pamięci i koncentracji;
♪ rozwijać zdolności językowe;
♪ uczyć logicznego myślenia;
♪ wpływać na rozwój zdolności matematycznych;
♪ poprawiać samopoczucie (uspokajają i pomagają rozładować emocje);
♪ uczyć pracy i współżycia w zespole.
♪ Metody pracy, które będę wykorzystywane w trakcie zajęć to: Metoda aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, Metoda Pedagogiki Zabawy – Klanza, elementy metody Carla Orffa, Muzykoterapia, Bum Bum Rurki.
♪ W trakcie zajęć wspólnie będziemy odkrywać świat poprzez śpiewanie, improwizacje ruchowe, granie na instrumentach muzycznych oraz na bum bum rurkach oraz poprzez uczestnictwo w zabawach rytmicznych przy muzyce symfonicznej.
Zajęcia prowadzi Anna Keuchel.
Taniec
Na zajęciach dzieci rozwijają koordynację psychoruchową, kształtują poczucie rytmu, słuch muzyczny, ćwiczą pamięć i koncentrację przez naukę różnych tańców, podstaw baletu i zabaw ruchowych.
Zajęcia prowadzi Izabela Kościesza.
Teatr
Zajęcia podczas których staramy się rozwijać dziecięcą wyobraźnię, kreatywność oraz swobodną ekspresję teatralną. Poznajemy siebie, swoje możliwości, swoje emocje i staramy się je wyrażać w różnych formach teatralnych. Tworzymy teatrzyki paluszkowe, rysujemy muzykę, tworzymy teatr cieni, czarny teatr, bawimy się pantomimą, bawimy się przedmiotem w teatrze. Rozmawiamy o tym czym jest wyobraźnia i jak z niej korzystać. Na każdych zajęciach staramy się uruchamiać różne inteligencje dzieci - tak więc łączymy teatr z matematyką, przyrodą, sztuką, ruchem, itp.
Prowadzone przez aktorki Białego Teatru Agnieszkę Reimus Knezevic i Izabelę Mańkowską-Salik
Zajęcia sportowe z gimnastyką korekcyjną
Zajęcia ogólnorozwojowe które maja na celu eliminowanie wad postawy ciała takich jak plecy okrągłe, plecy płaskie, jak również zapobieganie wadom kończyn dolnych takich jak płaskostopie, koślawość i szpotawość kolan oraz stopy płasko-koślawe. Poprzez zabawę kształtowanie nawyku prawidłowej postawy ciała u dzieci.
Zajęcia prowadzi Izabela Mańkowska-Salik.
Eksperymenty
Zajęcia dzięki którym dzieci zaczynają lepiej rozumieć świat, a co więcej chcą dowiadywać się więcej. Zajęcia prowadzone metodami aktywnymi, gdzie dzieci doświadczają wszystkimi zmysłami wszelkich zjawisk z zakresu fizyki czy chemii.
"Hokus Pokus Czary Mary -nasze eksperymentowanie zaczynamy"!
Jesteśmy małymi, ciekawskimi badawcami i odkrywcami. Interesuje nas wszystko, co nas otacza i chcemy nauczyć się lepiej rozumieć otaczający Nas świat. Dzięki eksperymentom uczymy się przez działanie, zbierając nowe doświadczenia "ręką, sercem i głową z odrobiną magii". Mamy okazje do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Podczas zajęć wyciągamy wnioski, szukamy zależności, określamy przyczyny i skutki. Przy okazji uczymy się planowania własnych działań, poszukiwania oryginalnych pomysłów i rozwiązań, ćwicząc przy tym spostrzegawczość, wytrwałość,cierpliwość i koncentrację uwagi. Główne założenie zajęć z cyklu " Eksperymenty" to POZNAJ, DOŚWIADCZ, ZROZUM!
Zajęcia przygotowywane przez wychowawczynie grup.
Sztuka
Zajęcia rozwijają umiejętności manualne u dzieci. przybliżają różne techniki malarskie i rysunkowe. Dzieci poznają dzieła sztuki z różnych epok i różmnych kręgów kultury, jak również poznają terminy plastyczne. Zdobywają wiedzę opartą na działaniu praktycznym.
Zajęcia przygotowywane przez wychowawczynie grup.
Rękodzieło
Na zajęciach dzieci mają okazję poznać i nauczyć się wykorzystywać rozmaite techniki. Malując na szkle, desce, czy ceramice, barwiąc tkaniny, szyjąc, filcując, haftując i tkając, tworząc zabawki, biżuterię oraz różne przedmioty użytkowe może nie tylko przyswajać wiedzę i zdobywać cenne doświadczenie, ale też doskonale się bawić.
Prowadzone przez wychowawczynie poszczególnych grup.
Szachy
Szachy stają się coraz popularniejszą dyscypliną nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Ich głównym atutem jest to, że rozwijają umiejętność logicznego myślenia. Szachy są istotnym elementem rozwoju każdego dziecka, bo: